Minä en pysty.

Ei ole sanoja.

 

Hetki. Minä en pysty. Mitään.

 

Kauneutta. Niin häikäisevän kirkasta kauneutta, että aivan lumoutuneena katselen sitä.

On niin mielettömän hienoa olla juuri minä. Juuri vain ja ainoastaan minä. Ei kukaan muu. Olen onnellinen kun saan ja voin olla juuri minä. Loistaa juuri sitä omaa valoani, kulkea juuri sitä minun omaa polkuani. Tuntea tunteitani, niitä kaikkia. Nähdä hetki hetkeltä selkeämmin, hetki hetkeltä suurempia kokonaisuuksia. Kasvaa omaa kasvuani ihmisenä ja kokonaisuutena, sielu jo täydellinen. Uskoa ja luottaa itseensä, rakastaa itseään. Huomata kuinka puhdas luonnonlapsi minusta on kasvanut, herkkyydessään niin kaunis. Sen kauneuden voima.

Kokonaisuus joka uskoo, luottaa ja rakastaa. Kyseenalaistamatta. Mitään.

 

Mitä tarvittiin?

Vapaus. Ihan mieletön vapaus.

Rakkaus. Voimassaan väkevin, puhtaudessaan kaunein.

Turvallisuus. Lempeys ja kärsivällisyys.

Ne.